Παρασκευή 26 Ιουνίου 2009

Θολωμένες σκέψεις και Invisible-smoker.

Μιας και ηρέμησα λίγο απ’ όλα όσα μου συμβαίνουν το τελευταίο εξάμηνο αποφάσισα να ασχοληθώ με τους δικτυακούς φίλους μου. Είναι τιμή για μένα να παρακολουθούν τις σκέψεις μου. Τους ευχαριστώ.

Ξεκινάω με τον Pan D'Amour και όχι τυχαία. Η ανάρτησή του «Τραγούδια που συνοδεύνται με ντεπόν αναβράζοντα» με πήγε αρκετά χρόνια πίσω. Καθημερινότητά μου όταν «σπούδαζα» στην Αθήνα. Τρόπος ζωής που νοσταλγώ… Γέρασα ρε γαμώτο…
Pan D'Amour
Φύλο: Άντρας
Τόπος: Ελλάδα
Καλός με μια μικρή δόση κακού για να νοστιμίζει το χαρακτήρα.

Περισσότερα εδώ.
Τα Ιστολόγιά του:
Για τις παραλογισμένες σερνόμενες σκέψεις που ξεπηδάνε...
Πρώτη ανάρτηση: Αγκρρρρ……..!!!!

Στο διαδίκτυο από τον Απρίλιο του 2009.

Ζαμάν φου σκέψεις που αεροβατούν στην υπάρχουσα λογική!

Την πρωτοχρονιά του 2009 η πρώτη ανάρτηση: «Ζαμάν φου αρχή».

Σκέψεις και μουσική. Μοναχικό ταξίδι… Καλή συνέχεια φίλε…

ΥΓ. Ένας φίλος μου, ο Παναγιώτης, δεν τονίζει επίσης τις λέξεις. Μετά από κουβέντα που κάναμε καταλήξαμε ότι το πληκτρολόγιό του είναι χαλασμένο.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

...χαιρετω,ευχαριστω για τη τιμη που παρακολουθεις τις μουσικοεγκεφαλικες αναδρομες μου.Τελικα αυτο με τους τονους ειναι μια συνηθεια που ερχεται απο τα σχολικα χρονια.Να εισαι παντα καλα.